Στα τμήματα ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ξένων γλωσσών της GLOSSOLAND, φοιτούν σπουδαστές ΟΛΩΝ των ηλικιών με πολύ μεγάλη επιτυχία.
Τους βοηθάει πολύ το εκπαιδευτικό σύστημα της GLOSSOLAND, ώστε να επιτυγχάνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα τον στόχο τους, που είναι η εκμάθηση της γλώσσας σε ομιλία – γραφή και η απόκτηση επίσημης πιστοποίησης για χρήση στον δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα.
Χρειάζεται ειδική μεταχείριση ο ενήλικας σπουδαστής, που ξεκινάει από την αρχή την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας.
Από την μεριά του Σχολείου απαιτείται τέλεια οργάνωση, εκπαιδευτικό σύστημα φτιαγμένο αποκλειστικά για ενήλικες και έμπειρους, ειδικά επιμορφωμένους επαγγελματίες καθηγητές, ώστε οι σπουδαστές κατά την διάρκεια των σπουδών τους να αισθάνονται, ότι μαθαίνουν ευχάριστα και σταθερά τη ξένη γλώσσα.
Μεγάλο μέρος της επιτυχίας οφείλεται στην μέθοδο εκμάθησης της γλώσσας, πράγμα που στη GLOSSOLAND το διδαχτήκαμε επί 8ετία από Εκπαιδευτικό Όμιλο, leader της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων και εφαρμόζουμε με απόλυτη επιτυχία μέχρι και σήμερα. Και εξαρτάται βέβαια από την θέληση και την υπομονή που διαθέτει ο σπουδαστής , για να πετύχει αυτό που έβαλε σαν στόχο.
Είναι αποδεδειγμένο ότι ο ΑΡΧΑΡΙΟΣ ενήλικας σπουδαστής, αν δυσκολευτεί, γρήγορα απογοητεύεται, χάνει τον ενθουσιασμό του, που αρχικά τον διακατέχει πως γρήγορα θα μιλήσει την ξένη γλώσσα και τα παρατάει.
Στη GLOSSOLAND οι καθηγητές περνούν από ειδική εκπαίδευση για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων, που οδηγούν τους σπουδαστές στο να σκέφτονται να τα παρατήσουν.
Απο το 1999 στο Σχολείο μας, διδάσκονται σε ενήλικες ΑΓΓΛΙΚΑ, ΓΑΛΛΙΚΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ, ΙΤΑΛΙΚΑ, ΙΣΠΑΝΙΚΑ, ΡΩΣΙΚΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ με πολύ μεράκι και μεγάλες επιτυχίες στην απόκτηση επίσημα αναγνωρισμένων πιστοποιητικών γλωσσομάθειας. Με την σύγχρονη τεχνολογία τα μαθήματα διεξάγονται σε τμήματα, είτε με φυσική παρουσία των σπουδαστών στο φροντιστήριο, είτε με διαδικτυακή παρουσία από το σπίτι. Τα μαθήματα βιντεοσκοπούνται και καταγραφονται, ώστε να είναι δυνατή η παρακολούθηση σε περίπτωση απουσίας.
Στα τμήματα των προχωρημένων σπουδαστών, που έχουν σαν στόχο την απόκτηση πτυχίου ανώτερου επιπέδου (B2-C1-C2) (LOWER, ADVANCED, PROFICIENCY) οι σπουδαστές της GLOSSOLAND παραδοσιακά αγγίζουν το 100% στις επιτυχίες, σε εξετάσεις των διαφόρων επίσημα αναγνωρισμένων από το κράτος εξετάσεων για απόκτηση τίτλων γλωσσομάθειας.
Η ειδική μέθοδος διδασκαλίας για την κάθε διαφορετική εξέταση, η ειδική εκπαίδευση των καθηγητών, η τέλεια οργάνωση του φροντιστηρίου και η ιδανική πρόταση του εκπαιδευτικού συμβούλου της GLOSSOLAND σε συνεργασία με τον πεπειραμένο καθηγητή, για την σωστή επιλογή του εξεταστικού φορέα, που να ταιριάζει και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σπουδαστή, είναι μόνο μερικά από τα ΣΗΜΕΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗΣ της GLOSSOLAND.
Από μαρτυρίες σπουδαστών σε διαφορα forum, έχει αποδειχθεί ότι πολλές φορές στο παρελθόν, η επιλογή ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΥ φορέα ή ατόμου, για την διδασκαλία κάποια ξένης γλώσσας, κόστισε πολύ ακριβότερα σε δίδακτρα, σε χρόνο, σε ψυχική υγεία κλπ., από την επιλογή μιας ΑΡΧΙΚΑ ΣΩΣΤΗΣ απόφασης.
Μια τέτοια απόφαση θα πρέπει να συνεκτιμά την αξιοπιστία και την φήμη του φροντιστηρίου , τα χαρακτηριστικά των προσόντων των εκπαιδευτών, την εμπειρία τους σε διδασκαλία ενηλίκων, την σωστή σύσταση-πρόταση του φροντιστηρίου (δια μεσω του εκπαιδευτικού συμβούλου και του καθηγητή) των εξετάσεων στις οποίες είναι προτιμότερο να πάρει μέρος για την απόκτηση πτυχίου, εξετάσεις που πρέπει να είναι ιδανικές για τις ατομικές ανάγκες του καθενός. Τέλος, πρέπει να συνεκτιμάται και ο οικονομικός παράγοντας της τελικής απόφασης. Τα διδάκτρα πρέπει να είναι προσιτά, να αντιμετωπίζουν την οικονομική κρίση και να ανταποκρίνονται πλήρως στην ποιότητα και την αξία της παρεχόμενης υπηρεσίας.
ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΝΟΗΜΑ
Μια ιστορική καταγραφή από την πορεία των 20+ χρόνων της GLOSSOLAND με συμβολική αξία:
Το 2009 ξεκίνησε σε τμήμα αρχαρίων ενηλίκων την αγγλική γλώσσα και συνέχισε για τρία χρόνια (2009-2012) , ο κ. Κων/νος Βερ….. , 81 ετών, με μοναδικό στόχο να εκπληρώσει τον “καημό” του, να βοηθάει τα εγγόνια του στα αγγλικά του Σχολείου.
Και ήταν και καλός σπουδαστής, τον τρίτο χρόνο της φοίτησης έδωσε εξετάσεις για το Lower-B2 Cambridge, το απέκτησε και έκανε τον καημό του πραγματικότητα βοηθώντας τα εγγόνια του, οπως ακριβώς το είχε σχεδιάσει στο μυαλό του.
Ο κ. Κων/νος με το κουράγιο που διέθετε και με την σωστή καθοδήγηση από τους ανθρώπους της GLOSSOLAND, τα κατάφερε και ηταν 81 χρονών.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΣ
Π. Μ.