Βάσεις προαγωγής παιδικών τμημάτων

Για την προαγωγή του μαθητή  στην επόμενη τάξη / επίπεδο σπουδών απαιτείται να έχει συγκεντρώσει μια ελάχιστη βαθμολογία που θα προκύπτει από το μέσο όρο των γραπτών του επιδόσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και από τους προφορικούς του βαθμούς των τριμήνων , όπως αυτά θα προκύπτουν από την κάρτα προόδου του μαθητή στο τέλος της χρονιάς.

  Οι βάσεις προαγωγής κατά τάξη έχουν ως εξής:

Pre Junior Προς Junior Δεν απαιτείται
Junior Προς A senior Δεν απαιτείται
A senior Προς Β senior 13/20ή(65%)
B senior Προς C senior 13/20ή(65%)
C senior Προς D senior 13/20ή (65%)
D senior Προς E senior 13/20ή (65%)
E senior Προς Lower 12/20ή 60%
Lower Προς Εξετάσεις Lower 12/20ή 60%

Παράδειγμα :  A senior προς B senior  13 / 20  σημαίνει  ότι για να  γίνει η προαγωγή ενός μαθητή από την μία τάξη στην άλλη απαιτείται η συγκέντρωση 13 μονάδων με άριστα το 20.

Βάσεις προαγωγής ενηλίκων

Για τις τάξεις ενηλίκων 1η, 2η , 3η και 4η  η βάση προαγωγής είναι το 13/20 ή 65%

Για τις τάξεις Lower , Advanced και Proficiency η βάση προαγωγής είναι το 12/20 ή 60%.

Τα επίσημα διπλώματα της GLOSSOLAND

Τα διπλώματα για την παρακολούθηση και επιτυχή αποπεράτωση του γνωστικού επιπέδου της γλώσσας, είναι μια πιστοποίηση γνώσεων από το πιστοποιημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ  Κέντρο Ξένων Γλωσσών GLOSSOLAND (αρ.αδείας 2305262) και απονέμονται από την Διευθύντρια της Σχολής: 

  • προσωπικά στους σπουδαστές των τμημάτων ενηλίκων
  • προσωπικά στους μαθητές ή στους γονείς / κηδεμόνες των  μαθητών των παιδικών τμημάτων

Για την παραλαβή των διπλωμάτων οι σπουδαστές ή οι γονείς των μαθητών , υπογράφουν σχετικά στο βιβλίο-αρχείο παραλαβής πτυχίων που διατηρεί η Σχολή.

Η επίδοση διπλωμάτων μπορεί να γίνεται και σε επίσημη τελετή στο χώρο της Σχολής ή αλλού.

Βιωματική εκμάθηση της γλώσσας

Πιστεύουμε πως η εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να είναι διαρκής και να μην εξαντλείται μέσα στα στενά όρια ενός βιβλίου και μιας τάξης.

  • Η διδασκαλία για να είναι ενδιαφέρουσα , δημιουργική και αποδοτική , χρειάζεται να έχει ως βασικό της μέρος την πρωτοτυπία , την φαντασία , την κίνηση , το τραγούδι , την ανάπτυξη της δυναμικής των παιδιών μέσα από δραστηριότητες που επιτρέπουν την ανάπτυξη των ενστίκτων , των ικανοτήτων και των χαρακτηριστικών του κάθε μαθητή. Αυτά ο καθηγητής καλείται να τα πετύχει μέσα και έξω από την τάξη.
  • Η εμπειρία έχει αποδείξει ότι τα παιδιά πολύ συχνά μαθαίνουν έμμεσα παρά άμεσα. Βρίσκουν μεγάλη ευχαρίστηση στο να δημιουργούν διασκεδαστική ατμόσφαιρα σε ό,τι κάνουν. Έχουν ανεπτυγμένη φαντασία, μεγάλη διάθεση για επικοινωνία , περιέργεια .
  • Μέσα σε αυτά τα πλαίσια το Σχολείο μας έχει εντάξει στο πρόγραμμά του διάφορες δραστηριότητες που ξεφεύγουν από τα στενά όρια της τάξης  και επικεντρώνονται στην βιωματική εκμάθηση της γλώσσας , δηλαδή την άμεση επαφή των μαθητών με τους χώρους και τα αντικείμενα με τα οποία ασχολήθηκαν στα βιβλία τους
  • Έτσι , αγαπητοί γονείς , να μη σας φανεί παράξενο, αν ακούσετε από το παιδί σας ότι «σήμερα πήγαμε με το Σχολείο των αγγλικών στο Super Market» ή ότι «σήμερα το μάθημα της συνομιλίας έγινε στις κερκίδες του διπλανού πάρκου» ή «σήμερα μιλούσαμε συνέχεια αγγλικά με την κυρία μας  κοιτάζοντας τις βιτρίνες των γειτονικών καταστημάτων» κ.ά.
  • Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή με τα κάλαντα που θα πουν μαθητές μας στους κεντρικούς δρόμους του Ευόσμου , οι εκδηλώσεις που ετοιμάζουμε για τις Αποκριές και το καλοκαίρι , κ.ά. ,αποτελούν πολιτιστικά βιώματα σημαντικής αξίας για την προσπάθεια των παιδιών να μάθουν μια ξένη γλώσσα.
  • Είναι γεγονός ότι οι νέες αυτές τακτικές του Σχολείου μας προκαλούν έκπληξη σ’ αυτούς που δεν γνωρίζουν την «επιστήμη της σύγχρονης εκπαίδευσης» . Το συμπέρασμα όμως για μας είναι: ο καλύτερος τρόπος για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας είναι η χρήση της σαν μέσο επικοινωνίας και όχι αυτοσκοπός για την απόκτηση ενός πτυχίου.

Επιθεωρήσεις καθηγητών

Οι σπουδαστές / μαθητές μπορεί να δουν σε τακτά ή τυχαία χρονικά διαστήματα κάποιον άλλο καθηγητή του Σχολείου μας ή κάποιον από την Διεύθυνση της Σχολής να επισκέπτεται την τάξη σαν παρατηρητής του μαθήματος.

 Είναι το γνωστό σε πολλούς OBSERVATION. Αυτό αποτελεί απαίτηση μιας σύγχρονης εκπαιδευτικής μονάδας και θα γίνεται στα πλαίσια της συνεχούς εκπαίδευσης των καθηγητών και της προσπάθειας για συνεχή βελτίωση με ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών.

Τμήματα

Προκειμένου να διατηρήσουμε υψηλό επίπεδο διδασκαλίας δίνουμε την απαραίτητη προσοχή στη σύνθεση των τμημάτων και στον τρόπο με τον οποίο διεξάγεται το μάθημα

  • Φροντίζουμε ώστε τα τμήματα να είναι ολιγομελή.
  • Υποστηρίζουμε την προσωπική επαφή του καθηγητή και των σπουδαστών / μαθητών.
  • Εξασφαλίζουμε ιδανικό περιβάλλον διδασκαλίας
  • Φροντίζουμε ώστε οι σπουδαστές κάθε τμήματος (όσο είναι δυνατόν) να είναι ίδιας ηλικίας, επιπέδου γνώσεων και ενδιαφερόντων.
  • Πριν την ένταξη σε κάποιο πρόγραμμα ο υποψήφιος σπουδαστής / μαθητής πραγματοποιεί κατατακτήριο τεστ. 

Ατομικά μαθήματα

Όλο το πρόγραμμα , η ειδική μεθοδολογία και το εκπαιδευτικό υλικό , προσφέρεται και σε ένα μόνο άτομο.

  • Ο σπουδαστής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί ατομικό πρόγραμμα με τον καθηγητή , στην αίθουσα διδασκαλίας. ΄Έτσι έχει την ευχέρεια προγραμματισμού , τόσο των διδακτικών ωρών , όσο και του ρυθμού των παραδόσεων και του διαβάσματος.
  •  Ατομικά μαθήματα γίνονται σε παιδιά και σε ενήλικες.
  •  Τα μαθήματα είναι δυνατόν να γίνουν πρωϊνές , απογευματινές ή και βραδινές ώρες.

Καθηγητές

Καθώς στο Σχολείο μας εφαρμόζεται αυστηρό σύστημα ελέγχου της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, δίνεται η απαραίτητη προσοχή στην επιλογή του διδακτικού προσωπικού.

Γι΄ αυτόν τον λόγο:

  • Οι καθηγητές είναι καταξιωμένοι επαγγελματίες ,υψηλού επιπέδου καθηγητές με πανεπιστημιακή μόρφωση και εμπειρία τόσο σε παιδικά προγράμματα, όσο και σε προγράμματα ενηλίκων.
  • Εκπαιδεύονται με έναν κύκλο ειδικών σεμιναρίων επιμόρφωσης στη μεθοδολογία της σύγχρονης διδασκαλίας
  • Επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια για την ικανότητα μετάδοσης γνώσεων και διδασκαλίας
  • Επιμορφώνονται και ενημερώνονται συνεχώς, σχετικά με τα νέα πορίσματα της παιδαγωγικής και της διδακτικής.

Μαθήματα στην αίθουσα

Οι καθηγητές που συνεργάζονται μαζί μας ξέρουν καλά τη δουλειά τους και την διεκπεραιώνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ο βασικός εξοπλισμός κάθε αίθουσας διδασκαλίας είναι ένα οβάλ τραπέζι, περιφερειακά οι καρέκλες, ένας λευκός πίνακας μαρκαδόρου που μετατρέπεται σε διαδραστικό πίνακα με το σύστημα mimio , ένας Ηλεκτρονικός Υπολογιστής , ηχητική εγκατάσταση υψηλών προδιαγραφών και ο βιντεοπροβολέας οροφής που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του συστήματος mimio.

Η ώρα διδασκαλίας στο Σχολείο μας διαρκεί 45 λεπτά.

Μαθήματα στο εργαστήριο γλώσσας

Τα μαθήματα στο «εργαστήριο γλώσσας»  γίνονται κάτω από την καθοδήγηση , εποπτεία και φροντίδα ειδικών καθηγητών.

Σκοπό έχουν την εξοικείωση του σπουδαστή στο να μάθει να λύνει ασκήσεις γλώσσας με διάφορους τρόπους και μάλιστα σε γρήγορο χρονικό διάστημα.

Τα μαθήματα Αγγλικών στο εργαστήριο γλώσσας  είναι ενταγμένα στο συνολικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα. 

Στις τάξεις Prejunior και Junior ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και μπορείς να κάνεις το μάθημά σου σε συνεργασία και με άλλον συμμαθητή σου στον ίδιο υπολογιστή. 

  • Προγράμματα multimedia

Τα interactive αυτά προγράμματα είναι κατασκευασμένα από μεγάλους διεθνείς εκδοτικούς οίκους ξενόγλωσσων προγραμμάτων.

Υπάρχουν εκπαιδευτικά προγράμματα εξάσκησης της Αγγλικής γλώσσας για όλα τα επίπεδα σπουδών, τόσο για παιδιά όσο και για ενήλικες.

Το εκπαιδευτικό οπτικοακουστικό υλικό, πολλές φορές υπό μορφή παιγνιδιού ή κινουμένων σχεδίων ή ακόμα και μέσω μικρών video-clip, είναι άριστο και ανάλογο με το κάθε επίπεδο της τάξης σου.

Μέσα από τα προγράμματα αυτά με έναν ιδιαίτερα έξυπνο τρόπο οδηγείσαι στη χρήση της γλώσσας, λύνοντας ασκήσεις πολλών μορφών , μικρές σπαζοκεφαλιές, ή παίζοντας διάφορα εκπαιδευτικά παιγνίδια.

Εξασκείσαι επίσης ακούγοντας μέσω ακουστικών και επαναλαμβάνοντας μέσω μικροφώνου διάφορες λέξεις ή φράσεις.

Η εξάσκηση online με το portal της GLOSSOLAND

Με το κέφι και το μεράκι που διαθέτουμε και με την συνεργασία πολλών εκπαιδευτικών , δημιουργήσαμε στην Σχολή μας μια εκπληκτική  δικτυακή εκπαιδευτική σελίδα, που ανταγωνίζεται αυτές των πιο οργανωμένων σχολείων της Ευρώπης και Αμερικής.

Κατά γενική ομολογία όλων όσοι ασχολούνται  με την τεχνολογία στην ξενόγλωσση εκπαίδευση είναι  ό,τι καλύτερο υπάρχει στο χώρο της εκμάθησης  ξένων γλωσσών μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Στην ιστοσελίδα του Σχολείου μας  www.glossoland.gr και ειδικότερα στην αρχική σελίδα οι σπουδαστές/μαθητές μπορούν να μπαίνουν ΔΩΡΕΑΝ στην on-line εκπαίδευση και μέσα από το portal να :

  • Έχουν πρόσβαση σε μια σπουδαία  εκπαιδευτική δικτυακή  σελίδα
  • Επικοινωνούν φωνητικά  με συνομήλικους μαθητές ξένων γλωσσών  από όλο τον κόσμο
  • Με ένα κλικ βρίσκουν τα πιο ενδιαφέροντα θέματα : εγκυκλοπαίδειες , λεξικά , εφημερίδες , on line tests , γραμματική , listening , online radio , εκπαιδευτικά παιγνίδια, juke box , karaoke κ.ά.
  • Συνομιλούν γραπτώς  μέσα από chat rooms με άλλους σπουδαστές- μαθητές από όλο τον κόσμο
  • Κάνουν projects και βοηθητικές δραστηριότητες
  • Έχουν πρόσβαση στα πιο γνωστά παραμύθια με ήχο και εικόνα και εργάζονται με ασκήσεις πάνω σ’ αυτά.
  • Στέλνουν δικές τους εργασίες , οι οποίες δημοσιεύονται σε ειδικές σελίδες του www.glossoland.gr ως «εργασίες μαθητών »
  • Παίζουν διάφορα εκπαιδευτικά παιγνίδια (scrabble , hangman ,κλπ) μόνοι τους ή διαγωνίζονται με άλλους σπουδαστές – μαθητές από όλο τον κόσμο
  • Λύνουν σταυρόλεξα και σπαζοκεφαλιές
  • Ακούν ή βλέπουν σε video clip τα πιο δημοφιλή ξενόγλωσσα  τραγούδια , βλέποντας και μαθαίνοντας ταυτόχρονα τους στίχους.
  • Όλα αυτά στη ξένη γλώσσα που σπουδάζει ο καθένας
  • Το  portal του www.glossoland.gr εξελίσσεται καθημερινά

Προπτυχιακή βοήθεια

Τους  τελευταίους μήνες πριν τις εξετάσεις των πτυχίων  Lower , Advanced , Proficiency η Σχολή μας έχει καθιερώσει έξτρα προπτυχιακή βοήθεια , που διενεργείται  Σάββατα και περιλαμβάνει, ομαδική ακουστική εξάσκηση (listening) ή εξάσκηση συνομιλίας κατά ζεύγη (speaking).

Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές και σπουδαστές μας εκμεταλλεύονται δημιουργικά τα ελεύθερα Σάββατά τους και εξασκούνται σε συνθήκες εξετάσεων.

Τα μαθήματα αυτά γίνονται όταν συμπληρώνεται ικανοποιητικός αριθμός  μαθητών / σπουδαστών , είναι προαιρετικά και δεν δεσμεύουν την Σχολή στην διενέργειά τους.

Προσομοίωση εξετάσεων

Κάθε Απρίλιο γίνονται τεστ προσομοίωσης (mock tests or simulation tests) στο Σχολείο για τους μαθητές που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις διαφόρων πιστοποιητικών/διπλωμάτων.

 Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε απομίμηση των συνθηκών που θα αντιμετωπίσουν οι σπουδαστές / μαθητές κατά την ημέρα των εξετάσεων και τα συμπεράσματα που εξάγονται είναι πολύτιμα , γιατί τους δίνουμε την ευκαιρία να διαπιστώσουν οι ίδιοι κατά πόσο είναι έτοιμοι για τις πραγματικές εξετάσεις.

Τα τεστ αυτά γίνονται για τους σπουδαστές που θα συμμετέχουν στις εξετάσεις των επιπέδων Β2, C1 , C2.

Τα τεστ ανακοινώνονται από την Διευθύντρια σπουδών τουλάχιστον μία εβδομάδα πριν και γίνονται μόνο ομαδικά.

Η Σχολή δεν έχει την δυνατότητα επανάληψης του τεστ ατομικά , για τον λόγο αυτό φρόντισε να είσαι στο χώρο 10΄ νωρίτερα στην καθορισμένη ημέρα και ώρα.

Τεστ προόδου παιδικών τμημάτων

Σε τακτά χρονικά διαστήματα (πριν τα Χριστούγεννα, πριν το Πάσχα και λίγο πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς) οι μαθητές πρέπει να γράψουν  τα τεστ τριμήνων.

Αυτό αποσκοπεί στην επανάληψη της ύλης που διδάχτηκαν και δίνουν την ευκαιρία να αποδείξουν πόσο καλά την έμαθαν.

ΤΕΣΤ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ: Διενεργείται την 1η εβδομάδα του  Δεκεμβρίου

ΤΕΣΤ Β΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ: Διενεργείται συνήθως την  1η εβδομάδα του Απριλίου (ανάλογα και με το Πάσχα)

ΤΕΣΤ Γ΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ: Διενεργείται συνήθως την 2η εβδομάδα του Μαΐου (ανάλογα και με το Πάσχα)

Σημείωση: Οι τάξεις junior καθώς και οι 1η και 2η  (όλων των γλωσσών) γράφουν το τεστ σε 1 ώρα. Οι μεγαλύτερες τάξεις  σε 2 ώρες.

Δελτίο προόδου

Το Δελτίο Προόδου δημιουργήθηκε έτσι ώστε ο καθηγητής εντοπίζοντας κάποιες αδυναμίες του σπουδαστή/μαθητή, να κάνει  τις ανάλογες προτάσεις και να δίνει  λύσεις,  ώστε να επιτυγχάνεται η βελτίωσή του.

Η εφαρμογή του Δελτίου Προόδου έχει ως εξής:

 Έχει αναλυθεί η ξένη γλώσσα σε 15 σημεία και ο καθηγητής σημειώνει την απόδοση του σπουδαστή/μαθητή σε κάθε σημείο και όπου ο μαθητής χρειάζεται βελτίωση του δίνει σχετική βοήθεια με ανάλογες ΓΡΑΠΤΕΣ οδηγίες.

Το Δελτίο Προόδου συμπληρώνεται από τον καθηγητή 2 φορές μέχρι το τέλος του κάθε προγράμματος ενηλίκων και επιδίδεται προσωπικά στον ενήλικα σπουδαστή.

Στα παιδικά τμήματα επιδίδεται στον μαθητή ένα αντίγραφο του Δελτίου Προόδου ,το οποίο αφού υπογραφεί από τον γονέα / κηδεμόνα , ο μαθητής το επιστρέφει στον καθηγητή την επόμενη φορά που έχει μάθημα . Στην συνέχεια ο καθηγητής παραδίδει στον μαθητή το πρωτότυπο φύλλο του Δελτίου Προόδου για να το κρατήσει.

Κάρτα προόδου

Η Κάρτα Προόδου  δημιουργήθηκε για να καταγράφεται και παρακολουθείται η επίδοση των μαθητών στην εκμάθηση της γλώσσας , ώστε να γνωρίζει ο μαθητής και ο γονέας / κηδεμόνας την απόδοσή του.

Η Κάρτα Προόδου  δίνεται 3 φορές τον χρόνο (ανά τρίμηνο). Οι καθηγητές συντάσσουν τη κάρτα και καταγράφουν την δραστηριότητα των μαθητών μέσα στη τάξη και τα γραπτά αποτελέσματα ανά τρίμηνο.

Την Κάρτα Προόδου υπογράφουν οι καθηγητές, η Διευθύντρια Σπουδών και ο γονέας / κηδεμόνας.

Η Κάρτα Προόδου είναι μόνο για μαθητές των παιδικών τμημάτων.

Η ώρα γονέα

Στη GLOSSOLAND δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην ενημέρωση των γονέων για την πορεία των παιδιών τους στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών.

Για το λόγο αυτό καθιερώσαμε εβδομαδιαία ενημέρωση των γονέων από τους καθηγητές και τους διευθυντές της σχολής σε ορισμένη ημέρα και ώρα που ανακοινώνεται στους γονείς μέσω των μαθητών με την έναρξη της χρονιάς και μέσω ιντερνετ από την ιστοσελίδα μας.

Από την σχολική χρονιά 2014-15 στην ΩΡΑ ΓΟΝΕΑ  οι γονείς έχουν την δυνατότητα να ενημερώνονται από τους καθηγητές από το σπίτι τους βλέποντας και συνομιλώντας ζωντανά με τον καθηγητή μέσω skype.

Η ιντερνετική πλατφόρμα EDMODO

Από το 2015 το φυλλάδιο ύλης που διατηρούσε η Σχολή με την φροντίδα του κάθε καθηγητή καταργήθηκε.

Το βιβλίο αυτό αντικαταστάθηκε από την ιντερνετική σχολική πλατφόρμα EDMODO,για την χρήση της οποίας ο κάθε μαθητής μας προμηθεύεται από τον καθηγητή του έναν κωδικό. Με τον κωδικό αυτό εισέρχεται οποιαδήποτε στιγμή στη πλατφόρμα και πιο συγκεκριμένα στο τμήμα του και βρίσκει την ύλη των μαθημάτων που έχει παραδώσει ο καθηγητής, αφού αυτός αμέσως μετά το μάθημα φρόντισε και ενημέρωσε την σχετική σελίδα του τμήματος.

Με το ίδιο τρόπο ο καθηγητής δίνει στους μαθητές του οποιαδήποτε άλλη έξτρα εργασία αυτός κρίνει ότι μπορεί να ενισχύσει το εκπαιδευτικό του έργο.

Σεμινάρια καθηγητών

Η Διεύθυνση της Σχολής φροντίζει ώστε οι καθηγητές της GLOSSOLAND να βρίσκονται πάντα στα υψηλότερα standarts της επιμόρφωσης.

Για το λόγο αυτό σε τακτά χρονικά διαστήματα διοργανώνονται  «επιμορφωτικά σεμινάρια καθηγητών» στα οποία συμμετέχουν όλοι οι καθηγητές από όλες τις γλώσσες και οι Διευθυντές της Σχολής.

Στα επιμορφωτικά αυτά σεμινάρια εισηγητές είναι οι καλύτεροι εκπαιδευτές της χώρας μας και διδάσκονται μεθοδολογία, μεταδοτικότητα, σύγχρονοι τρόποι διδασκαλίας, μαθησιακά προβλήματα κ.α.

Οι καθηγητές μας παρακολουθούν υποχρεωτικά τα σεμινάρια και ανταλλάσσουν απόψεις αναλύοντας εκπαιδευτικά θέματα και μεθόδουςδιδασκαλίας.

Επίσης ο κάθε καθηγητής παρουσιάζει το έργο του αναλυτικά για κάθε τμήμα που διδάσκει και παίρνονται συλλογικές αποφάσεις για βελτιώσεις σε απόδοση , διδασκαλία , μεθοδικότητα, βοήθεια σε συγκεκριμένους σπουδαστές κλπ.

Please follow and like us: